Повернення та обмін товару

Дякуємо, що обрали KobrynDecor! Ми завжди прагнемо надати вам продукцію найвищої якості, яка відповідає вашим вимогам та очікуванням. У своїй роботі ми керуємося Законом України "Про захист прав споживачів", тому ми зробимо все можливе, щоб процес повернення чи обміну був для вас зрозумілим і простим.

Політика повернення та обміну

Орендовані товари (декор) можуть бути повернуті або обміняні тільки в разі їх неналежної якості або у разі, якщо товар не відповідає замовленим характеристикам. Оскільки ми надаємо послуги оренди декору, повернення товару з причин, не пов'язаних з його дефектами, не передбачено.

Як перевірити своє замовлення

Щоб уникнути непорозумінь, ми рекомендуємо уважно перевірити орендований декор при його отриманні. Переконайтеся, що товар та упаковка не мають пошкоджень, а кількість одиниць декору відповідає замовленому. Якщо ви отримали товар через кур'єра або у відділенні, перевірте його на наявність дефектів та збереження.

Повернення товару неналежної якості

Якщо при отриманні товару буде виявлено заводський брак або дефекти, будь ласка, негайно повідомте нас і зафіксуйте це в акті претензії з перевізником. Тільки за умови фіксації дефекту ми зможемо здійснити повернення або обмін товару. Зверніть увагу, що якщо товар забирається без зафіксованих дефектів, подальші претензії не будуть прийняті.

Як повертаються кошти

У разі повернення товару неналежної якості кошти будуть повернуті на вашу банківську картку або особисто в нашому офісі протягом 7 робочих днів з моменту отримання повернутого товару.

Контакти для підтримки

Ми завжди на зв’язку і готові відповісти на ваші запитання щодо повернення чи обміну:

  • Графік роботи: Понеділок - П’ятниця: 10:00 - 18:00 (Субота та Неділя – вихідні)
  • Телефони: +380508883118, +380978608223
  • Email: kobryndecor@gmail.com

Дякуємо, що залишаєтеся з KobrynDecor! Ми завжди готові забезпечити вас лише найкращими послугами і приємним досвідом оренди декору.